Sonos beklager

Sonos beklager seg over den dårlige nye appen. Nå lover sjefen forbedringer.

I et blogginnlegg ber Sonos-sjef Patrick Spence om unnskyldning for den problematiske nye appen selskapet rullet ut 7. mai i forbindelse med lansering av Sonos Ace. Alle ansatte i Sonos kjenner på å ha skuffet kundene, skriver CEO’en.

Den nye appen skulle gi en bedre brukeropplevelse og legge til rette for innovasjon i fremtiden. Istedet ble appen en skuffelse og frustrasjon for mange. Enkle funksjoner som å justere volum har ikke fungert som det skal og funksjoner mangler.

Vi setter stor pris på kundenes tålmodighet mens vi arbeider med problemene. Vi vet at vi har en jobb å gjøre om vi skal vinne deres tillit tilbake, og jobber hardt for det. Jeg er alltid åpen for tilbakemeldinger, kontakt meg på e-post: ceo@sonos.com

Patrick Spence

Siden 7. mai har Sonos oppdatert appen hver andre uke og fortsatt er selskapets hovedfokus å forbedre appen. Sonos har funnet mange feil og å rette opp i disse har utsatt lanseringen av nye funksjoner. Ifølge Spencer er nå det meste av funksjonalitet tilbake, mens mange av feilene er rettet opp, men det gjenstår fortsatt arbeid:

Juli og august:

  • Forbedre stabiliteten ved lansering av nye produkter.
  • Implementere konfigurasjon, bla, søk og avspilling i musikksamlingen.

August og september:

Les mer

  • Forbedre volumresponsen.
  • Brukergrensesnittforbedringer basert på tilbakemeldinger fra brukere.
  • Forbedre generell systemstabilitet og feilhåndtering.

September:

  • Forbedre påliteligheten til alarmen.

September og oktober:

  • Forbedre funksjonaliteten i innstillinger.
  • Gjenopprette redigeringsmodus for spillelister og kø.

Ansvarlig redaktør: Ole Magnus Kinapel.
Ta kontakt på desk(at)teknokratiet.no
© 2023 Teknokratiet.