Sonos beklager seg over den dårlige nye appen. Nå lover sjefen forbedringer.
I et blogginnlegg ber Sonos-sjef Patrick Spence om unnskyldning for den problematiske nye appen selskapet rullet ut 7. mai i forbindelse med lansering av Sonos Ace. Alle ansatte i Sonos kjenner på å ha skuffet kundene, skriver CEO’en.
Den nye appen skulle gi en bedre brukeropplevelse og legge til rette for innovasjon i fremtiden. Istedet ble appen en skuffelse og frustrasjon for mange. Enkle funksjoner som å justere volum har ikke fungert som det skal og funksjoner mangler.
Vi setter stor pris på kundenes tålmodighet mens vi arbeider med problemene. Vi vet at vi har en jobb å gjøre om vi skal vinne deres tillit tilbake, og jobber hardt for det. Jeg er alltid åpen for tilbakemeldinger, kontakt meg på e-post: ceo@sonos.com
Patrick Spence
Siden 7. mai har Sonos oppdatert appen hver andre uke og fortsatt er selskapets hovedfokus å forbedre appen. Sonos har funnet mange feil og å rette opp i disse har utsatt lanseringen av nye funksjoner. Ifølge Spencer er nå det meste av funksjonalitet tilbake, mens mange av feilene er rettet opp, men det gjenstår fortsatt arbeid:
Juli og august:
- Forbedre stabiliteten ved lansering av nye produkter.
- Implementere konfigurasjon, bla, søk og avspilling i musikksamlingen.
August og september:
- Forbedre volumresponsen.
- Brukergrensesnittforbedringer basert på tilbakemeldinger fra brukere.
- Forbedre generell systemstabilitet og feilhåndtering.
September:
- Forbedre påliteligheten til alarmen.
September og oktober:
- Forbedre funksjonaliteten i innstillinger.
- Gjenopprette redigeringsmodus for spillelister og kø.
Podcast-host, redaktør og forfatter i Teknokratiet. Bachelor i filosofi og master i dokumentarregi. Regissør og fotograf i Newslab, tidligere journalist i ITavisen.